DA LI MORATE VOLJETI SEBE DA BI SMRŠAVILI?

Često, glavni razlog problema s prekomjernom tjelesnom težinom nema nikakve veze s glađu. Pogledajte je li i vi spadate pod utjecaj svoga raspoloženja.

Zvuči li vam poznato?
Sve je uredu.

Već nekoliko dana pratite dijetu, a možda ćete danas vježbati ili ići u šetnju.

Razmišljate o tome što želite skuhati za večeru i kako to učiniti što zdravije. U međuvremenu, kad dođete kući, i niste više razdraženi...

Još ste u redu, postoji samo žudnja...

Odjednom neki čips zvuči sjajno!

Mogli biste se zaustaviti na putu do kuće i kupiti čips, a možda i hamburger...

Glad je sve jača i jača. Možda ste gladniji nego što mislite. Možda vam je potreban onaj hamburger i pomfrit.

Stvarno počinjete osjećati glad, zar ne?

...

Zar ne?

Ne, često nije glad u pitanju

Nekoliko studija pokazalo je da mnogi ljudi s prekomjernom težinom jedu iz psiholoških razloga koji nemaju nikakve veze s glađu.

Osjećamo pravu glad kad nam je želudac prazan i on šalje mozgu signal da tijelu treba hrana.

Znakovi istinske gladi:

  • "krče" vam crijeva
  • osjećaj gladi se povećava
  • možete jesti bilo što (ne samo određene apetite)
  • popiti čašu vode ili pojesti jabuku ne pomaže za dugo

Međutim, pogrešan osjećaj gladi može se pojaviti iz nekoliko razloga.

Česti emocionalni okidači:

  • Dosada
  • Anksioznost, stres
  • Usamljenost

Uobičajeni okidači koji se ne tiču prave gladi:

  • Mentalna iscrpljenost
  • Nedostatak sna

Zašto imate žudnju

U situacijama kada istinska glad nije uzrok žudnje, često želimo najgoru hranu, što kompromitira gubitak kilograma. Ali postoji razlog za to.

Hrana utječe na raspoloženje, a određeni makronutrijenti ili okusi mogu probuditi snažne senzore užitka u našem mozgu.

„Bezvrijedna hrana“ ili visokokalorična hrana, puna masti i ugljikohidrata, šećera i soli, je ono što želimo jer je izuzetno zasitna i opuštajuća za mozak.

Kolačići uistinu mogu potaći da se bolje osjećamo, baš poput dobrog zagrljaja. Problem je u tome što ponekad - trebamo samo zagrljaj.

1. Vježbajte kako se voljeti usprkos svemu i uspješno ćete mršavjeti

Sada kada znate da vaš mozak samo traži metodu opuštanja, možete pronaći zadovoljstvo i opuštanje bez stimulacije s hranom koja izaziva ovisnost.

Započnite s pronalaženjem načina da se opustite kada vas pogodi vaša emocionalna glad:

  • Slušajte sebe. Što je moglo izazvati taj osjećaj?
  • Pričekajte minutu. Nakon 5-10 minuta popijte čašu vode. Možete kasnije jesti.
  • Tjelesno opuštanje potiče mentalno opuštanje. Idite u šetnju ili napravite sljedeće: trčite u mjestu 30 sekundi i lezite na pod. Zategnite sve mišiće tijela na 3 sekunde i otpustite. Ponovite 5 puta. (Čudno, ali vrlo učinkovito sredstvo za opuštanje mišića.)
  • Zaustavite se kada ste siti. Ako ste pojeli pola pizze i shvatite da vam ne treba, prestanite jesti. Nije prekasno. Zaista je važno što radite.
  • Ne budite nemilosrdni. Bez obzira koliko jeli, nikada se nemojte kriviti za to.

2. Usredotočite se na svoje raspoloženje

  • Spavate li? Kad ne spavamo dovoljno, skloni smo jesti hranu s više kalorija. Nekoliko studija je pokazalo da nedostatak sna dovodi do debljanja.
  • Jedite pravu hranu svaki dan. Ne trebaju vam ekstremne dijete, ali trebate 25 g vlakana dnevno od graha, mahunarki, voća i povrća, zdravih masti iz sjemenki, orašastih plodova i ribe i dovoljno bjelančevina iz biljnih i/ili životinjskih izvora.
  • Krećite se. Sve je važno: hodanje, čišćenje, vježbanje ispred televizora... Nije važno kako to radite, samo budite aktivni barem 30 minuta dnevno.
  • Izlažite se suncu 15 minuta dnevno. Ne treba nam puno, ali trebamo ovo svaki dan. Izlaganje suncu važno je za proizvodnju vitamina D u tijelu.

3. Prestanite se mrziti

Jedna sjajna stvar ljudskog mozga je da djeluje poput mišića i to možete trenirati.

Veze u našem mozgu funkcioniraju poput puteva. Neki se često koriste i izgledaju poput autoceste. Druge se koriste rjeđe i izgledaju poput šumskih staza. Međutim, možete promijeniti promet!

Dosljedne promjene u razmišljanju, ili dovoljno ponovljene, ojačat će vezu u mozgu i učiniti ga automatski češće korištenim.

Što želite čuti svaki dan?

Pa govorite li to sebi?

Zapisivanje dnevnika jedan je od najboljih načina da slušamo sebe, a dnevnik zahvalnosti odličan je način da se uvježba ljubav prema sebi.

4. Izgubite nekoliko kilograma isključivo zbog motivacije

Kad želite smršaviti, kad izgubite čak nekoliko kilograma dobite zadovoljstvo i motivaciju. To je savršen poticaj za vaše pozitivne misli i "self-love".

Proizvodi za sagorijevanje masnoće izvrsna su pomoć onima koji ne uspijevaju smršaviti duže vrijeme. FatBurner Shots 2000 potiče metabolizam, povećava brzinu sagorijevanja masnoće i smanjuje apetit.

Djeluje i bez treninga, ali stvarno su nevjerojatni ako konzumirate 1 ampulu prije bilo kakve fizičke aktivnosti - čak i šetnje!

  • Pruža energiju
  • Bilo koju aktivnost čini lakšom i ugodnijom
  • Povećava gubitak masnoće brzo i dugoročno

Ako tražite znanstveno dokazano, visokokvalitetno rješenje s prirodnim sastojcima, ovaj proizvod je za vas.

FatBurner Shots 2000 nema GMO, pogodan za vegane, bez glutena i bez laktoze.

Proizvodi za vas

KONTROLIRA ŽELJU ZA HRANOM
-50%
Posebna cijena 149,99 HRK Standardna cijena 299,98 HRK
Pogledajte proizvod