Vježbe za cijelo tijelo za sagorijevanje masti u udobnosti vašeg doma

Tjelesna aktivnost vrlo je važna ne samo za cjelokupno zdravlje, već i za uspješno mršavljenje i održavanje željene težine. Ako se želite riješiti masnih naslaga prije ljeta i stvoriti figuru, pripremili smo primjer vježbanja umjerenog intenziteta za cijelo tijelo koje možete raditi kod kuće. Za to vam treba samo 30 minuta (uključeno je zagrijavanje i hlađenje). Tako da je savršeno i za dane kada nemate puno vremena.

Sve što trebate je podloga za jogu, sat, ručnik i naravno malo vode...

Spremni? Započnimo!

Za početak 5 min zagrijavanja

Koju minutu hodajte na mjestu. Hodajte minutu, a zatim kombinirajte hodanje s ramenima koja kruže naprijed-natrag, nakon toga cijele ruke kruže. Zatim polako trčite na mjestu 2 minute. Još jednu minutu skačite na mjestu.

Ste se zagrijali? Sada počinje zabava!

Prvi dio: kardio trening

1. vježba: SKOKOVI

Stanite uspravno, s ispruženim rukama oko tijela. Lagano savijte koljena i skočite dok podižete ruke iznad glave. Zaustavite se s raširenim nogama. Pri sljedećem skoku vratite se u početni položaj (ruke i noge ispružene, noge zajedno). Ponovite vježbu 2 minute.

2. vježba: VOJNI skokovi

Stojte sa nogama u širini ramena, a ruke ispružite uz tijelo. Spustite se i stavite ruke na pod ispred sebe, između nogu. Prenesite tjelesnu težinu na ruke i odgurnite se nogama. Ostanite u položaju 'daska' (pobrinite se da vam je tijelo stvarno ispruženo od glave do pete!). Skočite nogom opet naprijed u čučanj, a zatim ispruženim rukama u zrak. Ponavljajte vježbu 2 minute.

Odmorite se i popijte malo vode.

Drugi dio: vježbe za trbušne mišiće

1. vježba: TRBUŠNJACI U POLOŽAJU BICIKLA

Lezite na leđa. Donji dio leđa držite na podu, a zatim povucite koljena prema sebi i držite ih u pravom kutu. Stavite ruke iza glave i malo ih podignite od poda. Zatim naizmjenično dodirnite lijevo koljeno desnim laktom, a desno koljeno lijevim laktom. Pri tome uvijek ispružite suprotnu nogu. Ponovite vježbu 2 minute..

2. vježba: TRBUŠNJACI S PODIZANJEM RAVNIH NOGU

Lezite na leđa i ispružite ruke iza glave. Podignite noge tako da budu vertikalne s tlom, a koljena lagano savijena. Pazite da vam je donji dio leđa na podu, a zatim podignite ruke i gornji dio leđa. Možete imati i ruke iza glave kako biste olakšali vježbu. Ponovite vježbu 2 minute.

Uzmite si minutu odmora.

Treći dio: vježbe za ruke

1. vježba: SKLEKOVI S KOLJENIMA NA PODU

Stavite se u položaj kuka, koljena držite na podu, a ruke postavite malo šire od širine ramena. Leđa ispravite. Savijte ruke dok laktovi ne budu u pravom kutu, a zatim se vratite u početni položaj. Ponovite vježbu 2 minute.

2. vježba: SKLEKOVI U ‘PLANK’ POLOŽAJU

Drugu vježbu započnite u položaju "plank" s ispruženim rukama i postavite na pod, u širini ramena. Stisnite mišiće trbuha i stražnjice, lijevu podlakticu postavite na pod, zatim desnu i zadržite položaj 'plank'. Zatim idite lijevo, pa udesno i vratite se na početni položaj. Ponavljajte vježbu 2 minute.

Vrijeme je za još jednu minutu odmora. Ne zaboravite piti nekoliko gutljaja vode.

Četvrti dio: vježbe za noge i stražnjicu

1. vježba: RASKORAK

Stanite sa širokim nogama u bokovima, zatim napravite veliki korak naprijed i prebacite težinu na prednje stopalo. Spustite kukove tako da koljeno prednjeg stopala bude u pravom kutu, pri čemu zadnja noga gotovo dodiruje pod. Također pazite da stopalo prednjeg stopala bude na podu, a stopalo stražnjeg stopala okrenuto prema gore. Odmaknite se i učinite isto s drugom nogom. Ponovite vježbu 2 minute.

2. vježba: ČUČNJEVI S POSKOKOM

Stanite s nogama u širini ramena te se spustite u čučanj se s ravnim leđima. Zatim ustanite s visokim skokom. Ponovite vježbu 2 minute.

Završite svoj trening s hlađenjem od 5 minuta

Hodanje je izuzetno učinkovit način hlađenja tijela, omogućava mu da se polako ohladi i vrati u normalu. Potpuno istezanje tijela također je učinkovito, ali svakako uključite sve glavne mišićne skupine i istežite ih barem pola minute.

Učinite svoj trening još učinkovitijim uz AdipoSlim EXTREME!

Izuzetno moćan sagorjevač masti AdipoSlim EXTREME ubrzava sagorijevanje masti i sprječava nakupljanje masnih stanica! Pomoći će vam da mršavite mnogo brže. Dokazano je, da:

  • Smanjuje trbušnu masnoću za 50 %*
  • Smanjuje opseg struka za 7,5 cm*
  • Smanjuje opseg bokova za 6 cm*
  • Potiče sagorjevanje masnoća za 33 %*

NOVO: Sad s 30% snažnijom formulom!

*[Rezultati se mogu razlikovati od osobe do osobe. Da biste lakše smršavili važno je hraniti se zdravo i održavati zdrav način života.]

Možda ćete biti zainteresirani