Hodanjem do vitke linije!

Otkrijte zašto i kako biste svakodnevno trebali uključiti šetnju za brže postizanje rezultata mršavljenja.

Iako je hodanje postalo veoma popularno među ljudima koji žele smršaviti, ipak mnogo ljudi još uvijek ne zna da hodanje može biti puno učinkovitije od trčanja, ako se želimo riješiti viška kilograma.

Može li hodanje zaista biti vježba?


Da, naravno! Hodanje se smatra malom do umjerenom aktivnošću – sve ovisi o tome koliko ste se spremni potruditi. Ovakav način vježbanja je zapravo idealan za topljenje masnoća, jer ljudsko tijelo koristi veći postotak masnoće ako nije preforsirano.  

To je zapravo jednostavna vježba i nije preopterećujuća za zglobove, zato ju možete izvoditi baš svaki dan bez da potrošite lipe, nećete imati jaku upalu mišića, a učinak će biti isti!

Ako hodate 10.000 koraka dnevno otopit ćete oko 3.500 kcal na tjedan, što je jednako 0,2 kilograma masnoća.  Što znači da samo hodanjem možeš u 2 tjedna izgubiti skoro pola kilogram masnoće, što je jednostavno savršeno!

10.000 koraka / dan = - 3.500 kcal / tjedan = - ½ kg /2 tjedna 

Koliko je zapravo 10 000 koraka?


10.000 koraka je otprilike 1 sat šetnje, ali naravno ovisi o vašoj kondiciji, koliko brzo hodate, po kakvoj površini te koliko brdovitoj itd.

Naravno nitko neće brojati svaki korak kojeg napravi, ali hvala bogu na današnjoj tehnologiji da to učini za nas! Ako želite znati koliko ste koraka napravili i da li trebate pojačati, ove stvarčice vam mogu u tome pomoći.

Najbolji način za mjerenje koraka u danu: 

  • Pedometar / brojač koraka
  • Pametni telefon
  • Pametni sat
  • Uređaji za praćenje aktivnosti / Activity trackers

Hodanje za kondiciju i za snagu


Kada se radi o hodanju najbolje je kombinirati hodanje za povećanje kondicije i ono za povećanje snage. Što to točno znači?

U slučaju kondicije usredotočujemo se na duge šetnje (recimo šetnja u parku, uz obalu), u slučaju snage pa na što brže hodanje i što zahtjevnije terene (recimo šetnja u brdovitim ili gorskim predjelima).  

Ukratko, najbolje je kombinirati brzo hodanje s dugim šetnjama.

Brzo hodanje: Kratka šetnja ali s tempom koji ubrzava ritam srca do te mjere da ne možete pričati za vrijeme aktivnosti.

Sporo hodanje: duge opuštajuće šetnje manjeg intenziteta.

Kako započeti?


Pa zapravo sve ovisi o vama. Predlažemo da napravite jednostavan test… probajte napraviti 10.000 koraka u komadu.

Nikako ne ide 10 000 u komadu?


Ako ne možete napraviti 10.000 koraka odjednom (čak i ako idete polako) samo se usredotočite na kondiciju i polako povećavajte broj koraka svaki dan. Ako vas počnu jako boljeti koljena i mišići, možete preskočiti trening 1 dan u tjednu. Kada dosegnete 10.000, prijeđite na sljedeću fazu.  

10 000 je dovoljno za vas


Ako vam 10.000 koraka ne predstavlja problem, napravite si naviku i započnite hodati svaki dan: 10 minuta sporo, 5 minuta što brže možete i završite umjerenom brzinom. Kada stvorite kondiciju, dodajte intervale ubrzavanja svakih 10 minuta.

10.000 je za vas mačji kašalj


Ako vam 10.000 koraka zvuči smiješno, čak i s 5 minutnim brzim hodanjem u intervalima, slobodno započnite s 15.000 koraka na dan.

Prvo se usredotočite na kondiciju, a onda kada dosegnete svoj cilj, polako uvedite i intervale za snagu: 5 minutno brzo hodanje svakih 10 minuta. Ako vam to ne predstavlja problem, pokušajte par intervala odraditi uzbrdo.

Kako udvostručiti proces mršavljenja?


Ako vam je cilj dovesti se u top formu do ljeta, morate vrlo ozbiljno shvatiti svoje treninge hodanja. Ali najbolje je da će vam to s vremenom postati neizostavan dio života. I tada ne samo da ćete izgledati TOP, nego ćete se i odlično osjećati, biti zdraviji i puni energije.

Evo par savjeta kako najbolje iskoristiti hodanje, a vama prepuštamo kako ćete to odraditi: 

  1. Započnite dan hodanjem: Vježbanje na prazan želudac je najbolje za topljenje masnoća. 60-90 minuta hodanja odmah rano ujutro je najbolja stvar ako se želite brzo riješiti viška kilograma.
  2. Kada nemate vremena, hodajte što brže možete: Time ćete si povećati snagu i topiti puno više kalorija nego kod dugih šetnji.
  3. Ubacite malo trčanja u svoje šetnje: Čak i ako je za samo 10 minuta potaknut će topljenje više kalorija dok trenirate. 
  4. Hodajte uzbrdo: Hodanje uzbrdo povećava snagu drugih mišića, za razliku od hodanja po ravnom. Ako ovo redovito prakticirate pomoći će vam da oblikujete savršenu stražnjicu ;) 
  5. Kombinirajte šetnje s aktivnim životom: Kada govorimo o mršavljenju, svaka aktivnost je itekako važna. Naravno da su odlazak u teretanu ili vježbanje od doma odličan izbor, ali čak i čišćenje po kući ili penjanje stepenicama umjesto da idete liftom, šetnja s prijateljicom umjesto kave ili čučnjevi dok gledate televiziju su super dodatak vašim dnevnim aktivnostima. 
  6. Uživajte u tome: Šetnja nije samo trening. Zbog ugodnog i ponavljajućeg kretanja, ona spada u vrstu meditacije i odlična je za uklanjanje stresa. A ako smanjite razinu stresa to će vam pomoći da se još prije riješite trbušne masnoće i spriječite njeno nakupljanje na području trbuha.  
  7. Uzmite Fat Burn prije odlaska u šetnju: Fat Burn sadrži L-karnitin koji najbolje djeluje kod sporijih ili umjerenih vježbi. Pomaže vašem tijelu da troši više masnoće i istovremeno ih koristi za energiju. Ne biste mogli bolje poželjeti!

To znači da ćete uz pomoć Fat Burn-a imati više energije, moći ćete brže i više hodati, a istovremeno ćete udvostručiti topljenje masnoća. Najbolja dobitna kombinacija koju možete poželjeti!

Proizvodi za vas

BRZI REZULTATI
-70%
Posebna cijena 199,99 kn Standardna cijena 659,96 kn
Pogledajte proizvod