OCAT KAO "ČUDOTVORNA TABLETA" ZA MRŠAVLJENJE

Vaša baka vjerojatno je već koristila jabučni ocat za čišćenje, ubijanje bakterija, dezinfekciju, liječenje gljivica na noktima, bradavica, infekcija uha. Neki su ga čak koristili i za liječenje akni. Mnogi su ga također konzumirali jer se vjerovalo da će im pomoći da postianu vitki. Na kakvom je glasu jabučni ocat danas, u moderno doba?

Što je još važnije, jabučni ocat ima brojne prednosti, tako i za razinu šećera u krvi i inzulina, što ga čini odličnim dnevnim dodatkom za osobe s dijabetesom, i svima koji žele zadržati nizak šećer u krvi.

Nekoliko nedavnih studija čak su pokazalo da jabučni ocat može sniziti kolesterol i poboljšati zdravlje srca. Druga istraživanja čak sugeriraju da jabučni ocat može pomoći u zaštiti od raka, no ta istraživanja još nisu dovršena..

Tko bi mogao pomisliti da ta svakodnevna namirnica može tako utjecati na naš život??

Je li je istina da jabučni ocat pomaže i kod gubitka kilograma, kao što većina vjeruje?

Da, nevjerojatno je ali mnoge su studije to dokazale.

  • Švedska studija utvrdila je da kada se konzumirao ocat tijekom obroka, nakon jela se ljudi osjećaju punije, u usporedbi s onima bez octa. Jednostavno rečeno, ocat čini da se prije osjećate siti i pomaže smanjiti količinu hrane koju pojedete.
  • Nije samo pitanje kako se osjećati punije. UK istraživanje pokazuje da octena kiselina u octu pomaže da bolje kontrolirate svoj apetit.
  • Studija Carol Johnston sa Sveučilišta Arizona State ukazuje na to kako konzumiranje jabukovog jabučnog octa prije obroka punog ugljikohidrata smanjuje rast šećera u krvi koji bi se normalno dogodio nakon obroka.
  • Njezino istraživanje također pokazuje da octena kiselina u sirćetu može utjecati na probavu hrane. Ukratko, to može spriječiti da se škrob koji unosimo apsorbira u krvotok, smanjujući unos kalorija iz naše hrane.
  • Dvojna s placebom izvedena studija provedena u Japanu 2009. godine otkrila je da redoviti unos jabučnog octa može smanjiti masnoće u trbuhu.
  •  

    CiderFit STRONG napitak- ukus je svjež poput jabuke, a dijelovanje snažno poput jabučnog octa

    Srećom, možete dobiti svu snagu i blagodati jabučnog octa u CiderFit STRONG napitku- što znači da je ukusan, ali bez loših nuspojava na caklini ili želucu. Osim jabučnog octa, CiderFit STRONG sadrži i druge prirodne sastojke koji podržavaju vaše napore u mršavljenju uravnoteživanjem razine šećera u krvi i smanjenjem težine hrane što rezultira sa manje unesenih kalorija.

     

     

    Izvor:

    • S Johnston, Carol & M Kim, Cindy & J Buller, Amanda. (2004). Vinegar Improves Insulin Sensitivity to a High-Carbohydrate Meal in Subjects With Insulin Resistance or Type 2 Diabetes. Diabetes care. 27. 281-2. 10.2337/diacare.27.1.281.
    • Ostman, Elin & Granfeldt, Yvonne & Persson, L & Björck, I. (2005). Vinegar supplementation lowers glucose and insulin responses and increases satiety after a bread meal in healthy subjects. European journal of clinical nutrition. 59. 983-8. 10.1038/sj.ejcn.1602197.
    • Frost G, Sleeth ML, Sahuri-Arisoylu M, et al. The short-chain fatty acid acetate reduces appetite via a central homeostatic mechanism. Nat Commun. 2014;5:3611. Published 2014 Apr 29. doi:10.1038/ncomms4611
    • Johnston C, S, Steplewska I, Long C, A, Harris L, N, Ryals R, H: Examination of the Antiglycemic Properties of Vinegar in Healthy Adults. Ann Nutr Metab 2010;56:74-79. doi: 10.1159/000272133
    • Kondo, Tomoo & Kishi, Mikiya & Fushimi, Takashi & Ugajin, Shinobu & Kaga, Takayuki. (2009). Vinegar Intake Reduces Body Weight, Body Fat Mass, and Serum Triglyceride Levels in Obese Japanese Subjects. Bioscience, biotechnology, and biochemistry. 73. 1837-43. 10.1271/bbb.90231.