KAKO OSTATI MOTIVIRANI ZA TRENING KOD KUĆE?

Svugdje možete čuti i pročitati ... tako je jednostavno trenirati kod kuće! Ali što ako ste ona osoba koja treba druge ljude da ostanete motivirana? Fitness i teretana puni su energije, ljudi i pozitivne atmosfere. Kako možete stvoriti tako nešto kod kuće?

Ako se sve ovo odnosi na vas, ovi zanimljivi savjeti će biti savršeni za vas. Morate početi gledati na motivaciju iz druge perspektive. Obično mislimo da djelovanje dolaze kao posljedica motivacije. Ali sada moramo ovaj koncept okrenuti naopačke. Prvo djelovanje, a motivacija će doći kasnije. Kako to učiniti?

Formirajte pozitivnu naviku

Svatko ima svoju omiljenu aktivnost. Čak i najmanja navika poput pijenja kave ujutro, čitanja novina na balkonu ili gledanja televizije. Sve što trebate učiniti je pronaći svoju omiljenu aktivnost, uživati u njoj, a zatim odradite trening. Možda možete istovremeno raditi obje aktivnosti! Važno je da dvije aktivnosti zajedno postanu jedna, složena navika.

Na ovaj ćete način započeti s onim što volite, a zatim nastavite s drugim dijelom koji vam je malo manje drag. Ne budite prestrogi prema sebi na početku, svaki napredak se računa! Ne smijete pretjerivati. Osnovno je pravilo da se najprije pobrinete za svoju omiljenu aktivnost, koja potom postaje vježba. Motivacija će iz dana u dan samo jačati!

Neke ideje za vašu omiljenu aktivnost:

1. Pronađite svoje omiljeno mjesto

Provodite li puno vremena u garaži ili vrtu? Imate li kućni ured u kojem u slobodno vrijeme igrate igrice na računaru? Uđite u ovaj prostor i napravite si plan: čim završim najdražu aktivnost, nastavljam s treningom!

2. Slušajte svoju omiljenu glazbu

Pozitivna i energična glazba je najbolji izbor, nešto što će vas opustiti i oduševiti. I naravno, ne zaboravite svoj plan: poslušam ovu pjesmu do kraja, ali onda krećem ...

3. Jedite svoje omiljeno voće

Voće je slatko i ukusno - izbor je velik i definitivno imate nešto što najviše volite (možda jabuke, kivi, banane, grejp, borovnice ...). Nabavite si svoje omiljeno voće i priuštite si voćni zalogaj prije treninga. Kao i kod prethodna dva savjeta - ne zaboravite svoj plan, nakon voća radim vježbe.

4. Prije vježbanja koristite dodatak prehrani

Ponekad motivaciju daje samo ono nešto u što smo uložili. Kada kupite dodatak prehrani koji pruža dodatnu podršku vašem vježbanju, želite najbolje iskoristiti svoje ulaganje. Ako je ovaj dodatak prehrani u obliku kapsula ili praha, možete ga dodati ili pretvoriti u ukusno piće. To vam omogućuje da se počastite ukusnim napitkom uz istovremeno poboljšanje rezultata treninga! Opet, plan je takav - čim popijete napitak, počnete vježbati i učinci treninga bit će još bolji! Dvije muhe jednim udarcem!

Isprobajte SlimJOY paket uz sjajnu ponudu - za još učinkovitije vježbanje kod kuće!

Proizvodi za vas

KOMPLETNO RJEŠENJE
-54%
Posebna cijena 169,99 kn Standardna cijena 369,98 kn
Pogledajte proizvod