10 razloga zašto ne gubite kilograme

Pitanje stoljeća: Zašto ne gubim kilograme, usprkos svim svojim naporima? Evo liste mogućih krivaca!

1. Možda jedete više nego što mislite

Ponekad ne shvaćate koliko pojedete. Čak i ako jedete zdravo, ako konzumirate mnogo više nego što potrošite, vrlo je teško izgubiti kilograme.

Da biste saznali je li to slučaj, koristite jednu od najboljih mobilnih aplikacija za praćenje onoga što jedete. Pogledajte ovdje >> (aplikacija je na engleskom).

2. Možda ne unosite dovoljno proteina

Proteini su vrlo važni kada je riječ o gubitku kilograma. Prvo, jer hrane mišiće (koji kasnije rastu i prema tome, troše više kalorija), i, drugo, pomažu u reguliranju apetita.

3. Možda ne trenirate dovoljno mišićnu masnu

Trenirajući mišiće, gradite mišićnu masu i istovremeno sagorijevate masnoću.

Ako imate problema s izgradnjom i treniranjem mišića, posjetite našu online SlimJoy teretanu >> i uzmite L-Carnitine Pure 1000 tijekom treninga za još brže i učinkovitije rezultate.

4. Možda ne spavate dovoljno

Studije pokazuju da je lošsan jedan od glavnih faktora za pretilost. Odrasli i djeca s lošim snom imaju za 55% i 89%veći rizik pretilosti.

Da biste poboljšali san i sagorjeli više masnoće dok spavate, isprobajte NightBurn EXTREME!

5. Možda ne pijete dovoljno vode

Studije su pokazale da pitka voda povećava količinu sagorjelih kalorija za 24-30% u razdoblju od 1,5 sat. Pijenje također pomaže u smanjenjuapetita i količine onoga što pojedete tijekom dana.

Ako imate problema s pijenjem velike količine vode, pokušajte WaterOut EXTREME!

6. Možda ste pod prevelikim stresom

Kortizol, hormon stresa, izravno utječe na skladištenje masnoće. Istraživanje Sveučilišta u Londonu pokazalo je da ljudi s visokom razinom kortizola imaju veću težinu i veći BMI.

Ako imate problema s opuštanjem, popijte šalicu ovog ukusnog Sleep&Slimčajakoji će vam istovremeno pomoći da postignete zdrav i regenerativnisan te smanjiti anksioznost.

7. Možda konzumirate previše kalorija

Značajno smanjite unoskalorija tako što ćete smanjiti slatka pića.

Problem sa slatkim pićima, kao i sa svim slatkim namirnicama, je taj što oni potiču izlučivanje više dopamina i stvaraju začarani krug. Istraživanja su čak pokazala da šećer ima veći omjer ovisnosti od kokaina.

8. Možda vam je metabolizam prespor

Što je brži vaš metabolizam, više kalorija sagorijevate i lakše ćete smršavjeti. Bolji metabolizam također može pružiti više energije i vitalnosti.

9. Možda ste zapeli

Ako se to dogodi, to znači da ćete vjerojatno morati nešto promijeniti. Svi navedeni savjeti vam mogu pomoći: uklonite stres, izgradite mišiće ako ih već niste, jedite više proteina, pokušajte ubrzati metabolizam, prestanite konzumirati slatka pića i više spavajte.

Ali što god učinite: ne odustajte!

10. Možda jednostavno morate biti strpljiviji

Svaki proces mršavljenja je različit. Za neke će to biti brže, za druge sporije. No usvajanjem ispravnih navika, uravnotežena prehrana, kretanje svakog dana i pronalaženje proizvoda koji vam odgovaraju, izgubit ćete težinu učinkovitije!

Da biste ubrzali rezultate svojih napora, slijedite SlimJOY-ov kompletan program mršavljenja!

Proizvodi za vas

BRZI REZULTATI
-65%
Posebna cijena 345,99 kn Standardna cijena 986,94 kn
Pogledajte proizvod