4 VJEŽBE KOJE ĆE VAM POMOĆI IMATI SAVRŠENU LINIJU I NAKON LJETA

Osnovne vježbe koje će oblikovati bedra, stražnjicu, ruke i leđa. Možete ih raditi u teretani ili kod kuće!

Redovita tjelesna aktivnost jedan je od osnovnih elemenata održavanja dobrog raspoloženja i zdrave težine.

Iako se ljeto polako oprašta, njega tijela je još uvijek vrlo važna. Redovito vježbanje pomoći će vam da ostanete zdravi tijekom hladnih mjeseci.

Ako želite oživjeti svoje novogodišnje ciljeve, riješite se tvrdoglave masnoće ili kilograma koji su se nakupili tijekom ljetnog odmora (sladoledi, kokteli...), isprobajte 4 SlimJOY vježbe!

  1. To su osnovne vježbe koje svatko može raditi.
  2. Trebat će vam 5 minuta dnevno - ali može potrajati i duže ako želite.
  3. Vježbanjem jačate cijelo tijelo, uključujući jezgru i leđa, što je izuzetno važno za zdravo držanje tijela i sprječavanje ozljeda tijekom drugih fizičkih napora.
  4. Budući da je kombinacija aktivnosti gornjeg i donjeg dijela tijela, vaše će se tijelo regenerirati i napredovati brže nego što bi inače.
  5. Ove vježbe ne moraju biti jedine koje radite svaki dan, ali djeluju i samostalno.
  6. Program slijedi logiku 'započnite pomalo', što znači da vaše tijelo neće biti preopterećeno kao što bi bilo kod intenzivnijeg treninga.
  7. Vježbe se mogu izvoditi kod kuće, u teretani, vani ili čak u hotelskoj sobi.
  8. Kombinacija vježbi za jačanje jezgre, kardio vježbe i vježbe snage.
  9. Dizajnirane su tako da se vaše tijelo nikada ne navikne na određene pokrete, pa će svaka vježba biti nešto novo.


Sve ovo sa samo 4 vježbe?

Da, 4 vježbe - svaki dan, tijekom mjesec dana, mogu donijeti iznimne rezultate:

  • Gubitak kilograma
  • Poboljšanje kondicije
  • Više kisika u krvi
  • Poboljšani metabolizam
  • Sagorijevanje više masnoće (pogotovo ako ćete uzimati L-Carnitine Pure 1000, 30 minuta prije vježbanja)
  • Izgradnja mišića 

Nije važno jeste li početnik ili se pokušavate vratiti u formu, ne zaboravite započeti s jednostavnim vježbama!

Fitness stručnjaci ne preporučuju više od 3 ili 4 vježbe dnevno.

  • Vježbe ne moraju biti previše složene ili zahtjevne.
  • Važno je da tijekom vježbanja budete prisutni i psihički i fizički.
  • Umjesto mjerenja vremena, bolje je izbrojati ponavljanja. To vam omogućuje vježbanje vlastitim tempom, a također je lako dodati još koje ponavljanje, ako želite.
  • Izvođenje vježbi u obliku cikličkog treninga znači ponavljanje istih vježbi dovoljno dugo da ojačate svoju snagu i izdržljivost. Nakon dovoljno ponavljanja, slijedi mini pauza, a zatim se cijeli ciklus ponavlja, do 4 puta.
  • Ako ste početnik ili radite na svojoj kondiciji, napravite što više ponavljanja i umjesto toga povećajte intenzitet sljedeći mjesec.
  • Pripremite čašu vode u blizini kako biste ostali hidrirani.
  • Nakon vježbanja minutu svog vremena posvetite istezanju. To će dobro utjecati na bolove u mišićima i opustiti vaše tijelo.

Kako funkcionira ovaj program?

4 SlimJOY vježbe - 4 svakodnevne vježbe s video zapisima i uputama o setovima, ponavljanjima i pauzama.

Nudi vam SVE informacije koje biste dobili od dobrog kondicijskog trenera, pa ga zato i zovemo SlimJOY online teretana.

Potpuno je dostupna na internetu, tako da vježbe možete raditi bilo gdje.

Vježbe su jednostavne i brzo se pamte, tako da ih možete raditi gdje god želite.

Sve je to složeno u raspored od 28 dana, tako da možete ozbiljno shvatiti izazov i vježbati svaki dan ako želite. Na kraju ovog programa vas očekuje vaša poboljšana verzija i vaše zadovoljstvo samim sobom.

Proizvodi za vas

TOPIOC MASNOĆE
-50%
Posebna cijena 149,99 kn Standardna cijena 299,98 kn
Pogledajte proizvod