10 savjeta za snažniji imunološki sustav

10 jednostavnih stvari koje svi možemo napraviti kako bismo održali zdravlje i imunitet u punoj snazi!

1. Unosite dovoljnu količinu vode

Kao što već i sami znate naše tijelo je sačinjeno 60% od vode! Redovit unos vode drži nam balans u tijelu tako što nam čisti organizam, pomaže u stvaranju novih stanica, potiče rad bubrega, potiče mršavljenje, jača imunitet, sprječava glavobolju...

Dakle kao što vidite voda nam je poput magičnog pića, a što je najbolje od svega, dovoljno je da prošetamo do kuhinje i gle, voda je tu!

2. Jedite voće i povrće

Voće i povrće bi trebalo da su nam dio svakodnevne ishrane. Niskokalorični su i sadrže vrlo malo soli i šećera. Dobar su izvor vlakana. I voće i povrće sadrže vrlo važne vitamine, minerale i biljne kemikalije koje su dobri za naše zdravlje!

Voće i povrće također igraju važnu ulogu u prevenciji bolesti. Smanjuju rizik od moždanog udara, dijabetesa tipa 2, kardiovaskularnih bolesti. Te su ključ raznih dijeta za korisno reguliranje težine i mršavljenje.

Kako biste najbolje iskoristili hranjive sastojke konzumirajte različite vrste voća i povrća, te probajte jesti u koraku s godišnjim dobima i birajte da je svježe

3. Koristite dodatke prehrani

Ne kaže se bez razloga dodatak prehrani, nažalost hrana nije kao što je nekada bila, stoga ne možemo dobiti sve potrebne vitamine i minerale.

Kako biste poboljšali imunološki sustav i dodatno ga ojačali predlažemo nešto poput omege 3 (riblje ulje), kurkume, te vitamine i minerale. Naravno treba slušati svoje tijelo, uradite testove kako biste točno znali što vam fali.

Ako želite poduprijeti imunitet, možete to učiniti sada. Sa našim kapsulama za jačanje imuniteta ImunoBoost>> + proljetna rasprodaja Brzo kliknite ovdje >>

4. Budite fizički aktivni

Fizička aktivnost ima mnoge prednosti za naše zdravlje i imunološki sustav, no mnogi misle da je samo za vitko tijelo. Ali fizička aktivnost se preporučuje svima, bez obzira na izgled tijela.

Prvenstveno trening nam pomaže da se osjećamo bolje, čini nas sretnijim, pomaže smanjiti depresiju, strah i stres.

Kada treniramo Jačamo mišiće i kosti, povećava nam se razina energije, poboljšava metabolizam... I naravno na kraju tko od nas ne želi da se osjeća dobro u svome tijelu?!

5. Spavajte dovoljno i kvalitetno

Kada je riječ o snu, svatko ima različite potrebe i tada treba slušati svoje tijelo. Nekome je potrebno svega 6 sati sna, dok nekome i do 10 sati. Kvalitetan san jednako je važan kao i zdrava ishrana i vježbanje.

Spavanje nam omogućuje da napunimo energiju kako bismo sljedeći dan bili što produktivniji. Ako smo umorni imamo veće šanse da nas napadne prehlada ili virus.

6. Zdravo se hranite

Kao što smo već spomenuli jedite voće i povrće, ali zdrava ishrana zahtjeva i pridržavanja od raznih užitaka, poput slatkiša, grickalica, brze hrane itd. Kada kažemo zdravo se hranite ne mislimo samo na hranu, morate imati redovite obroke, dakle doručak nikako ne preskakati.

Istraživanja pokazuju da čak i ako želite smršavjeti, morate imati kvalitetan doručak. Za doručak predlažemo: žitarice, sjemenke, voće, povrće, orašaste plodove, jer svakodnevni unos tih namirnica opskrbljuje tijelo proteinima, esencijalnim aminokiselinama, dijetskim vlaknima i naravno vitaminima i mineralima.

7. Izbjegavajte stres

Stres predstavlja tjelesni napor poput teškog fizičkog rada. Pa tako možemo ostati bez energije, a da se ni ne pomjerimo - strašno zar ne? Stoga stres je često glavni uzrok raznih bolesti.

Kako biste smanjili stres predlažemo da slušate omiljenu muziku, odmarate dovoljno, lagano vježbate/meditirate, uzimate vitamine B kompleksa, zdravo se hranite...

8. Vodite računa o higijeni

Kao što vidimo higijena igra presudnu ulogu za naše zdravlje! Ali ne mislimo samo na pranje ruku, već i na redovito i pravilno pranje zuba.

Većina ljudi ne pere pravilno zube, ne koristi konac za zube i ne ide redovito zubaru. Što može prouzrokovati razne bolesti zubiju kao i pojava usnih bakterija.

9. Brinite se o svom mentalnom zdravlju

Jer mentalno zdravlje je jednako bitno kao i fizičko. Veoma je važno da brinemo o svom mentalnom zdravlju, jer ono predstavlja temelje za blagostanje i efikasno funkcioniranje.

Kako bi izbjegli disbalans u svom mentalnom zdravlju veoma je važno da se posvetite sebi. Možete provoditi vrijeme u prirodi, trenirati, baviti se jogom, ako već postoji kakav problem terapija kod psihologa je vrlo dobro došla i zapamtite - nije tabu.

10. Smijte se na sav glas

Zadnji savjet ali ne i manje bitan je vrlo jednostavan. Istraživanja u Japanu su pokazala da smijanje jača imunološki sustav i pomaže tijelu da se riješi alergijskih reakcija. Jednostavno je - smijete se!

A kako bismo malo olakšali da očuvate imunitet priredili smo vam posebnu formulu, pogledajte >> ImunoBoostBrzo kliknite ovdje >> >>

Možda ćete biti zainteresirani