ČESTA PITANJA

Narudžbe

Mogu li otkazati narudžbu?

Narudžbu možete otkazati ako još nije poslana. Molimo, kontaktirajte nas putem chat podrške korisnicima na našoj web stranici.

O našim proizvodima

Jesu li vaši proizvodi dizajnirani za uspješno mršavljenje čak i bez pretjerane pravilne prehrane i tjelesne aktivnosti?

Svi naši proizvodi pojačavaju učinke zdrave prehrane i tjelesne aktivnosti. Stopa gubitka kilograma i količina izgubljenih kilograma ovisi o svakom pojedincu. Treba uzeti u obzir čimbenike kao što su dob, zdravlje, način života, početna težina i koji je vaš cilj mršavljenja. Dodaci prehrani nisu zamjena za raznoliku prehranu i zdrav način života. Važni su i uravnotežena prehrana i zdrav način života.

Koliko dugo trebam koristiti dodatke prehrani?

Za maksimalnu učinkovitost preporučuje se da se dodaci prehrani koriste bar 3 mjeseca.

Ako uzimam dodatke prehrani, mogu li prestati uzimati lijekove?

Definitivno ne! Dodaci prehrani ne mogu zamijeniti lijekove na recept. Ako uzimate bilo kakve lijekove, obratite se svom liječniku prije uzimanja bilo kakvih dodataka prehrani.

Imam zdravstvene poteškoće, mogu li uzimati dodatke prehrani?

Ako imate bilo kakvih zdravstvenih problema, obratite se svom liječniku prije uzimanja bilo kakvih dodataka prehrani.

Koliko su sigurni vaši dodaci prehrani?

Svi naši dodaci prehrani sadrže visokokvalitetne sastojke iz pouzdanih izvora. Svi sastojci i serije proizvoda testiraju se na potencijalno štetne teške metale i mikroorganizme. Naši proizvodi sadrže hranjive koncentrate ili druge tvari s hranjivim ili fiziološkim učinkom. SlimJOY dodaci prehrani proizvedeni su prema GMP i HACCP standardima u modernim pogonima, koji se nalaze u EU. Dodaci prehrani nisu namijenjeni zamjeni uravnotežene prehrane, već nadopunjavaju prehranu.

SlimJOY dodaci prehrani proizvode se prema GMP i HACCP standardima u suvremenim proizvodnim pogonima u Europskoj uniji. Svi dodaci su usklađeni s EFSA-om. Dodaci prehrani nemaju za cilj zamijeniti uravnoteženu prehranu, nego je nadopuniti.

Koliko dugo je potrebno konzumirati AquaSlim/WaterOut?

AquaSlim biste trebali uzimati najmanje 10 dana (sadržaj kutije je 10 vrećica). Možete ga sigurno uzimati koliko god želite. Ako jedete puno prerađene ili slane hrane, često ste naduti ili se nosite s viškom vode, preporučujemo korištenje proizvoda AquaSlim/WaterOut dulje vrijeme.

Mogu li trudnice ili dojilje koristiti dodatke prehrani?

Suplemente za mršavljenje ne mogu koristiti trudnice ili dojilje. Prije uzimanja bilo kakvih dodataka posavjetujte se s liječnikom.

Mogu li dati ove dodatke svom djetetu?

Svi naši dodaci za mršavljenje dizajnirani su za odrasle. Molimo posavjetujte se s liječnikom prije nego što djetetu date bilo kakve dodatke za mršavljenje.

Vraćanje proizvoda

Mogu li vratiti proizvode?

Kao što je opisano u Uvjetima poslovanja naručeni proizvodi mogu se vratiti u roku od 30 dana od kupnje. Povrat uključuje samo iznos proizvoda, bez troškova dostave. 

Kako mogu vratiti proizvod?

Morate sačuvati račun koji je priložen uz paket i ispuniti poseban obrazac za povrat koji se mora skenirati i poslati e-poštom na Proizvode koje niste potrošili vraćaju se na adresu: Sensilab, Obrtna Cona 30, 1370 Logatec, Slovenija Molimo vas da nam pošaljete e-poštu prije vraćanja proizvoda kako bismo mogli pravovremeno obraditi vaš povratak. 

Koliko brzo ću dobiti novac natrag?

Povrat se vrši u roku od 30 dana od primitka vraćenog paketa.

Troškovi i dostava

Kako se vrši dostava?

Dostava se vrši putem dostavne službe Overseas.

Koliko košta dostava?

Kod narudžbe u iznosu do 200 kuna dostava iznosi 29,99 kn. Dostava je besplatna kod narudžbe u iznosu od 200 kn.

Koliko traje isporuka?

Proizvodi će biti isporučeni u roku od 1-3 radnih dana. Razlog tome je što se proizvodi mogu odgoditi nekoliko dana zbog velike potražnje. Proizvodi se isporučuju iz Slovenije, što dodaje još koji dan do dostave.

Što se događa ako u trenutku isporuke nisam kod kuće?

Ako tijekom radnog vremena obično niste kod kuće, preporučujemo da unesete svoju radnu adresu.

Moj račun

Što trebam učiniti da prestanem primati email od vas?

Idite na Moj račun na odjeljak Bilteni. Tamo možete promijeniti email opcije.

Što učiniti ako zaboravim lozinku?

Kliknite na gumb "Prijava" da biste unijeli svoju email adresu, a zatim kliknite na gumb "Zaboravili ste zaporku". Dobit ćete vezu za ponovno postavljanje lozinke i stvaranje nove.